Distantsõppe erileht
Menu

Liikumistegevused sees

  • Otsi kastidest/keldrist välja või varu vidinad, abivahendid, spordivahendid, mis aitavad tegevust leida ja sind/su pere aktiivsena hoida.
  • Kas kummikeksu mäletad? Meenutada aitab kindlasti youtube
  • Tee takistusrada - selleks kasuta toole, kodusolevat mööblit, aga ka paelu, linte. Läbige rada eri viisidel: astudes, hüpates, roomates Proovi teha ka viskamise/püüdmise takistusrada
  • Alati on abiks õhupall - proovi mängida võrkpalli või püüa hoida õhupalli võimalikult kaua õhus.
  • Meisterda epee ja vehkle aja peale, vt videot
  • 30-minutilise harjutuste videod vastupidavuse, jõu või liikuvuse arendamiseks või Üldkehalise ettevalmistuse ehk ÜKE õppevideod on hea viis ennast kodus vormis hoida.
  • Ka kehalist kasvatust on võimalik kodukoolis teha (Delfi, 17.03.2020)
  • Mõned mõtted tasakaaluharjutuste sooritamiseks tubastes tingimustes:

Tubased pallimängud

  • palli kõksimine või põrgatamine vastu seina. Palli põrgatamiseks võid kasutada nii jalga, reketit kui ka raamatut. NB! arvesta ka naabritega :)
  • diivani- või köögilaual saad mängida kaaslasega lauatennist
  • alati on abiks õhupall - proovi mängida võrkpalli või püüa hoida õhupalli võimalikult kaua õhus.
  • tee paberist pallid, millega saab teha täpsusviskeid ämbrisse.
  • Bassalo mängimiseks saad kasutada ka mõõdutopsi või Pringlesi tühja purki ;)
  • tee ise ajalehest pall ning tee läbi kõik pallikooli harjutused. Harjutusi näed ka videost: